Σύμφωνα με έρευνες το δυναμικό κοινό της κατανάλωσης καφέ δείχνει χρόνο με το χρόνο να εμπιστεύεται όλο και λιγότερο τα γνωστά εμπορικά σήματα/brands για να επιλέξει ένα σημείο να πιει καφε.
Αντιθέτως στα κριτήρια της επιλογής τους ένα από τα πιο βασικά είναι το πόσο γνωστό είναι ένα μαγαζί για το καλό καφέ του και όχι τόσο το brand καφέ που έχει.
Επίσης στα πλαίσια του έντονου ανταγωνισμού στις μερες μας , με ένα private label / customized προϊόν παρέχεται η δυνατότητα στο εκάστοτε κατάστημα να ξεχωρισει με το μοναδικό του προϊόν και να ενισχύσει το δικό του brand που το καθιστά ξεχωριστό.
Ακόμα δεδομένου ότι απουσιαζει το κόστος του marketing ενός εμπορικού brand προκύπτει μια ανταγωνιστικη τιμή αγοράς άρα και μια πιο οικονομική και συμφέρουσα πρόταση χωρίς να γίνεται καμία έκπτωση στην ποιότητα των προϊόντων.